טוויטי חוזר ובגדול

טוויטי חוזר ובגדול

משהו טוב קורה עם טוויטי. אם הפאשיניסטיות הגדולות, בתי האופנה המובילים וגם הרשתות הבינלאומיות- החליטו ללכת על המותג... אז מי אנחנו?

רשת Forever 21 הוציאה מגוון חולצות בכיכובו של האפרוח, (כן, מדובר בזכר!) והוא קיבל גם נוכחות בקולקציית הגברים של Urban Outfitters. ASOS לא נשארו חייבים ואימצו את המותג בכמה וכמה גרסאות, על אריזות למוצרי קוסמטיקה וגם באזור המרקטפלייס. גם ZARA יצאה לפני שלושה חודשים עם ליין דמויות אהובות, ובו כיכבו שני תיקי קלאץ' מקסימים של טוויטי. ועוד לא דיברנו על MOSCHINO ו- ICEBERG ו SUGER BIRD... בקיצור, אימצו לכם אפרוח צהבהב ממש ממש בהקדם, כי הניינטיז זה הכי כאן.

               

                 

                    

             

לוני טונס הוא אחד המותגים המובילים של WB, והוא לא מפסיק להתחזק ולהתעדכן...  הלוני טונס הוא מותג שקל לאהוב ונתפס כאנרגטי ושמח. ועם תמיכה עדכנית ומתחדשת של סדרת טלוויזיה ומוצרים דיגיטלים, ממש לא מפתיע שלמעלה מ 1000 זכיינים בכל רחבי העולם ממשיכים לעבוד איתו עוד ועוד.  

מסחרי: הלוני טונס, המותג שפונה לכל המשפחה, לאחרונה עלה מדרגה, כשנבחר לקולקציות גם בבתי האופנה הגדולים והנחשבים בעולם. גם חברת נייקי בחרה בו שוב לשת"פ עם ה NBA ומייקל ג'ורדן! ובארץ- זהו מותג יציב וחזק, ונמכר בכל הרשתות הגדולות: (כמו: זארה, FOX , H&O,  , אפרודיטה, כפר השעשועים ועוד). ואם פספסת אותו בטלוויזיה או בחנויות -  תמיד תוכל לפגוש אותו בקניונים הגדולים ובהצגות פסח. מדיה: לפני שנתיים עלתה העונה החדשה בערוץ הילדים והובילה שם את הצפייה בקרב סדרות האנימציה. בקיץ הקרוב תושק בערוץ העונה הראשונה של "וואביט" (Wabbit), מבית היוצר של הלוני טונס, בכיכובו של באגס באני.